Kwaliteitsstatuut
Ik wil in alle opzichten zorg aanbieden van uitstekende kwaliteit. Ik beschik dan ook over een goedgekeurd kwaliteitsstatuut zoals vanaf 2017 verplicht is voor zorgaanbieders. Dit statuut is opvraagbaar in mijn praktijk.
Klachtenregeling en geschillencommissie
Ondanks het feit dat ik erg hecht aan een zorgvuldige, open werkwijze en een transparante communicatie, kan het natuurlijk voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent.
Mocht je een klacht hebben over de behandeling of omgang, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan proberen er samen uit te komen en een oplossing te bedenken. Wanneer er echter onvrede blijft bestaan, is het mogelijk om beroep te doen op een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan je adviseren hoe de klacht het beste besproken kan worden. Dit kan ook het advies inhouden om de klacht aan een externe instantie voor te leggen, zoals het tuchtcollege voor de gezondheidszorg. Mijn praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van de Nederlandse vereniging voor Gezondheidszorgpsychologie (NVGzP). Hier kun je terecht voor zowel een gesprek met de klachtenfunctionaris als bij de geschillencommissie. Je kunt hier klikken voor meer informatie.
Kwaliteitsstatuut
Ik wil in alle opzichten zorg aanbieden van uitstekende kwaliteit. Ik beschik dan ook over een goedgekeurd kwaliteitsstatuut zoals vanaf 2017 verplicht is voor zorgaanbieders. Dit statuut is opvraagbaar in mijn praktijk.
Klachtenregeling en geschillencommissie
Ondanks het feit dat ik erg hecht aan een zorgvuldige, open werkwijze en een transparante communicatie, kan het natuurlijk voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent.
Mocht je een klacht hebben over de behandeling of omgang, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan proberen er samen uit te komen en een oplossing te bedenken. Wanneer er echter onvrede blijft bestaan, is het mogelijk om beroep te doen op een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan je adviseren hoe de klacht het beste besproken kan worden. Dit kan ook het advies inhouden om de klacht aan een externe instantie voor te leggen, zoals het tuchtcollege voor de gezondheidszorg. Mijn praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van de Nederlandse vereniging voor Gezondheidszorgpsychologie (NVGzP). Hier kun je terecht voor zowel een gesprek met de klachtenfunctionaris als bij de geschillencommissie. Je kunt hier klikken voor meer informatie.
Kwaliteitsstatuut
Ik wil in alle opzichten zorg aanbieden van uitstekende kwaliteit. Ik beschik dan ook over een goedgekeurd kwaliteitsstatuut zoals vanaf 2017 verplicht is voor zorgaanbieders. Dit statuut is opvraagbaar in mijn praktijk.
Klachtenregeling en geschillencommissie
Ondanks het feit dat ik erg hecht aan een zorgvuldige, open werkwijze en een transparante communicatie, kan het natuurlijk voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent.
Mocht je een klacht hebben over de behandeling of omgang, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan proberen er samen uit te komen en een oplossing te bedenken. Wanneer er echter onvrede blijft bestaan, is het mogelijk om beroep te doen op een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan je adviseren hoe de klacht het beste besproken kan worden. Dit kan ook het advies inhouden om de klacht aan een externe instantie voor te leggen, zoals het tuchtcollege voor de gezondheidszorg. Mijn praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van de Nederlandse vereniging voor Gezondheidszorgpsychologie (NVGzP). Hier kun je terecht voor zowel een gesprek met de klachtenfunctionaris als bij de geschillencommissie. Je kunt hier klikken voor meer informatie.
Wat kan ik voor je betekenen?
Het leven kan heel mooi zijn, maar dat gaat niet altijd vanzelf. We hebben regelmatig hobbels te nemen. Nare gebeurtenissen, verlieservaringen, gevoelens van onzekerheid, angst of paniekklachten, problemen binnen je relatie of op het werk, zijn mogelijke factoren die ons geluk in de weg kunnen staan. Soms lukt het niet om nare ervaringen te verwerken of om grip te krijgen op wat er precies aan de hand is en hoe je dit kunt veranderen. Hiervoor hulp zoeken kan een moeilijke stap zijn, maar ook het grootste cadeau aan jezelf.
De door mij aangeboden behandeltrajecten zijn opbouwend, inspirerend en resultaatgericht. Je staat er niet alleen voor. Ik zal je helpen om tot echte verandering te komen. Vaak geven mensen aan tegen het eerste gesprek te hebben opgezien maar zich door mijn benadering en de warme omgeving snel op hun gemak te voelen. De behandeling wordt uiteraard op jou en jouw hulpvraag afgestemd.
Om voor vergoeding door de zorgverzekeraar in aanmelding te komen heb je een verwijsbrief van de huisarts nodig.
Gespecialiseerd in de behandeling van trauma en traumagerelateerde klachten
Kwaliteitsstatuut
Ik wil in alle opzichten zorg aanbieden van uitstekende kwaliteit. Ik beschik dan ook over een goedgekeurd kwaliteitsstatuut zoals vanaf 2017 verplicht is voor zorgaanbieders. Dit statuut is opvraagbaar in mijn praktijk.
Klachtenregeling en geschillencommissie
Ondanks het feit dat ik erg hecht aan een zorgvuldige, open werkwijze en een transparante communicatie, kan het natuurlijk voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent.
Mocht je een klacht hebben over de behandeling of omgang, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan proberen er samen uit te komen en een oplossing te bedenken. Wanneer er echter onvrede blijft bestaan, is het mogelijk om beroep te doen op een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan je adviseren hoe de klacht het beste besproken kan worden. Dit kan ook het advies inhouden om de klacht aan een externe instantie voor te leggen, zoals het tuchtcollege voor de gezondheidszorg. Mijn praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van de Nederlandse Vereniging voor Psychologen (NIP), nip@klachtencompagny.nl. Hier kun je terecht voor zowel een gesprek met de klachtenfunctionaris als bij de geschillencommissie. Zie ook het Model Klachten en geschillenreglement.